سبد خرید 0

بهترین تقسیم کننده های اتاق برای ساختن یک اتاقک خانگی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 29 آبان 1399 در ساعت 19 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

پیدایش افرادی که در خانه کار می کنند باعث افزایش نیاز به فضای اداری در منازل شخصی شده است، زیرا هرکسی یک اتاق جداگانه ندارد که بتواند فقط برای کار اختصاص دهد. اما گزینه هایی برای کنار گذاشتن بخشی از یک اتاق وجود دارد و هنوز هم می توانید از کمی حریم خصوصی لذت می برید.

تقسیم کننده اتاق می تواند یک راه حل شیک و مقرون به صرفه برای افزایش حریم خصوصی ارائه دهد. بسیاری از این محصولات را می توان به راحتی جمع و کنار گذاشت. بنابراین وقتی کار در شب کار انجام می دهید، هنوز می توانید از فضای بهینه خانه لذت ببرید و نیازی نیست نگران زدن یک اتاقک در وسط اتاق نشیمن خود باشید.

اگر به دنبال تقسیم کننده مناسب اتاق برای کمک در انجام کارهای بیشتری در خانه هستید، در اینجا برخی از گزینه های برتر برای بررسی شما وجود دارد.

بهترین تقسیم کننده اتاق

پاراوان 4 پنلی عریض، ساخته شده از الیاف خشتی شکل

تقسیم کننده اتاق

پاراوان همه کاره

تقسیم کننده اتاق

پاراوان بلند چوبی با پنل های بزرگ

بهترین پرده های تقسیم کننده اتاق

تقسیم کننده اتاق

پرده بلند، فوق العاده برای داشتن حریم خصوصی در دفاتر بجای تقسیم دیوار

 

بهترین تقسیم کننده اتاق برای انتخاب

کارمندان دورکار مختلف، اولویت های متفاوتی هنگام تنظیم فضای کاری خود دارند. برخی ممکن است بیشتر به سبک اهمیت دهند و برخی دیگر به بودجه و برخی حتی ممکن است بخواهند قطعات آنها دو برابر شود. در اینجا مجموعه ای از محصولات متناسب با معیارهای مختلف وجود دارد تا بتوانید راه حل مناسبی برای دفتر کاری راه دور خود پیدا کنید.

بیشترین تقسیم کننده های اتاق

برخی از صفحات تاشو و تقسیم کننده ها می توانند جلوه ای بصری ارائه دهند. در اینجا برخی از بهترین تقسیم کننده های اتاق برای کسانی است که می خواهند سبک خود را به فضای کارشان اضافه کنند آمده است.

بهترین انتخاب؛ محصولات حریم خصوصی برای تقسیم اتاق سبک کور با ارتفاع 6/5 فوت به صورت تاشو 6 صفحه ای

این پاراوان برای کسانی که سبک دکوراسیون کلاسیک یا روستایی دارند مناسب است. شش پنل آن از چوب ساخته شده است تا شبیه کرکره باشد و به راحتی تا می خورد تا بتوانید پس از اتمام کار آن را جابجا یا نگهداری کنید. در حالت کشیده 67 سانتی متر طول و 5/96 اینچ عرض دارد. قیمت آن در حال حاضر 99/149 دلار است.

پاراوان 4 پنلی عریض، ساخته شده از الیاف خشتی شکل

این تقسیم کننده مناسب برای یک اتاق نشیمن یا دفتر با سبک قدیمی یا دلخواه است. دارای بدنه بافته شده و نقوش مربعی است. همچنین در سه رنگ شامل قهوه ای تیره، بژ روشن و برنز موجود است. ابعاد این مدل صفحه چهار صفحه ای 72 اینچ و 6/36 اینچ عرض است. قیمت آن 99/82 دلار است.

پاراوان با پنل های دارای قاب چوبی

برای کسانی که سبک مدرن یا آرت دکو دارند، این تقسیم کننده مبلمان می تواند به آنها در ارائه دیدگاهشان کمک کند. این پاراوان از چوب کاج با رنگ مشکی و طرح موزاییکی ساخته شده است. چهار پنل دارد و ابعاد آن 70 اینچ و عرض 2/69 اینچ است. قیمت آن 95/119 دلار است.

پاراوان با طرح گل های کوچک

این مدل شامل چهار صفحه کوچک با طرح های تزئینی گل است. عملکرد این طرح مانند این است که برخی از گیاهان را به فضای خود اضافه کنید. ابعاد آن 71 اینچ و 68 اینچ عرض است. با این وجود می توانید آن را از سه تا ده پنل سفارش دهید. نمونه چهار پنل آن 98 دلار است.

پاراوان مناسب محل کار

اگر می خواهید سبک شما برای فضای دفتر کار کمی ماندگارتر باشد، این تقسیم کننده شامل یک صفحه مستقل و محکم است که از آلومینیوم، پلکسی گلاس و فولاد ساخته شده و دارای طراحی مدرنی است که توجه شما را به دکوراسیون خانه ای با سبک مشابه منحرف نمی کند. پانل 78 اینچ طول و 72 اینچ عرض و 789 دلار قیمت دارد.

مقرون به صرفه ترین پاراوان

اگر می خواهید راهی برای جدا کردن فضای کار خود داشته باشید اما نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید، در اینجا چند مورد از بهترین گزینه ها آورده شده است.

صفحه پارتیشن تقسیم کننده

این محصول از یک قاب چوبی کاج با شکلک های سفید تشکیل شده است و در انواع مختلف شامل سیاه، گیلاسی و قهوه ای موجود است و بسته به نیاز خود می توانید از سه تا ده پنل تهیه کنید. ابعاد نسخه سه پنل 71 اینچ در 52 اینچ و قیمت 62 دلار است.

صفحه های تزئینی تقسیم کننده آویز اتاق

اگر می خواهید راه حل دائمی تری داشته باشید، پنل های آویز را در نظر بگیرید. باید آنها را روی سقف یا دیوار نصب کنید. آنها خط دید شما را مسدود نمی کنند اما می توانند به تعریف فضای جداگانه کمک کنند. ابعاد هر صفحه 7/15 اینچ است و مجموعه دارای 12 صفحه است. قیمت آن 99/39 دلار است.

تقسیم اتاق برای حریم خصوصی

این گزینه یک راه حل بدون حاشیه برای حفظ حریم خصوصی ارائه می دهد. این شامل یک تکه کارتن سفید دائمی است که برای جمع شدن آسان چین خورده است. ابعاد آن 72 اینچ در 72 اینچ است. و هزینه آن 92/42 دلار است.

پاراوان چوبی 3 پانلی

برای چیزی کمی شیک تر که هنوز هم مقرون به صرفه است، این مورد را در نظر بگیرید که فقط سه پنل دارد. هر یک از پنل ها از چوب ساخته شده و به رنگ قهوه ای یا خاکستری است. ابعاد آن 7/67 اینچ در 9/16 اینچ است. قیمت آن 04/77 دلار است.

پاراوان با بافت حصیری- چوبی 4 پنله

گزینه دیگر شامل چهار پنل با طرح چوب بافته شده است و در سبک های مختلفی وجود دارد. از رنگ های اصلی برنزه گرفته تا الگوهای الماسی شکل. ابعاد آن کاملاً کشیده شده 71 اینچ در 5/70 اینچ است. و قیمت آن 99/64 دلار است.

پاراوان همه کاره

برخی از این محصولات می توانند بیش از یک هدف داشته باشند. اگر می خواهید از آنها برای نمایش هنر یا اشیاء استفاده کنید، در اینجا چند گزینه متنوع برای بررسی وجود دارد.

پاراوان بلند چوبی با پنل های بزرگ

اگر تقسیم بندی را می خواهید که به عنوان واحد قفسه بندی نیز استفاده شود، این گزینه را در نظر بگیرید. این مدل شامل سه قفسه نمایشگر است که می توانید برای تزئین دفتر کار خود و یا ساختن قطعات برای بقیه خانه خود استفاده کنید. ابعاد آن 67 اینچ در 49 اینچ است. و قیمت آن 99/149 دلار است.

سبک شرقی با ارتفاع بلند برای کارهای دو طرفه و تقسیم اتاق الهام گرفته از نقاشی ون گوگ

اگر می خواهید ارزش پنل های تاشو شما به عنوان یک اثر هنری دو برابر شود، چیزی بیشتر از یک قطعه به سبک شرقی نبینید. این مدل شامل تصاویر نقاشی های ون گوگ در هر طرف است. بنابراین می توانید مرتباً آن را برای یک ظاهر جدید امتحان کنید. همچنین سبک است و ابعاد آن 71 اینچ و عرض 63 اینچ است. قیمت 99/143 دلار است.

جداکننده اتاق با تخته سیاه 4 پنلی

اگر می خواهید تصاویر تقسیم کننده خود را شخصی سازی کنید، این سبک شامل پانل های تخته سیاه است. بنابراین می توانید به راحتی روی آن یادداشت بنویسید و یا تصاویری را که می خواهید در محیط زندگی و کار شما نمایش داده شود، روی آن بچسبانید. ابعاد نسخه 4 پنل 9/70 اینچ و عرض 63 اینچ و قیمت آن 99/139 دلار است.

محصولات دارای تصویر تاشو با صفحه نمایش چوبی قهوه ای

این محصولات تقسیم کننده به شما امکان می دهد عکس های خود را به قاب هایی که هر پنل را تشکیل می دهند اضافه کنید. این قاب ها شامل پنل های پلکسی گلاس و مناسب عکس های 5/8 در 11 اینچی است. ابعاد محصول 67 اینچ و عرض 5/54 اینچ است. و قیمت آن 189 دلار است.

پایه فلزی برای گیاه عمودی

اگر هم تقسیم کننده و هم مکانی برای نمایش گیاهان می خواهید، این پایه را در نظر بگیرید. این مورد به طور کامل دید شما را مسدود نخواهد کرد. اما به تعریف یک فضا کمک می کند و مکان های زیادی برای گیاهان در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد آن 64 اینچ و عرض 25/27 اینچ است و قیمت آن 99/98 دلار است.

بهترین پرده های تقسیم کننده اتاق

پرده ها نیز می توانند به خوبی به منظور تقسیم فضا خدمت کنند. در اینجا چند پانل و شیار وجود دارد که به شما کمک می کند فضای خود را تقسیم کنید.

پرده بلند، فوق العاده برای حریم خصوصی در دفتر کار و تقسیم دیوار

اگر یک پرده قابل جابجایی می خواهید، این گزینه را در نظر بگیرید. این مدل شامل یک میله با مروارید است. مواد مصرفی آن برای ایجاد تفکیک، با دوام و مات و یا می توانند شفاف باشند. همچنین در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. ابعاد این گزینه 108 اینچ در عرض 180 اینچ و قیمت 95/79 دلار است.

کیت تقسیم اتاق ممتد

این مجموعه پرده شامل یک میله ممتد است. بنابراین تا زمانی که دیوارهایی وجود داشته باشد که بتواند آن را در برابر آن قرار داد، کشیدن و جمع کردن آن آسان است. پرده ها در مجموعه ای از رنگ ها و الگوها متناسب با دکوراسیون شما موجود هستند. ابعاد این گزینه 108 اینچ و عرض 48 اینچ و قیمت آن 95/104 دلار است.

پرده تقسیم اتاق برای حریم خصوصی

این پرده RHF کاملاً مات و از هر دو طرف یک رنگ است. بنابراین برای حفظ حریم خصوصی بسیار مناسب است اما از هر طرف نقطه دید (سایه) را حفظ می کند. در سایه های مختلف سیاه، خاکستری و قهوه ای وجود دارد و ابعاد آن 96 اینچ و عرض آن 144 اینچ است. هزینه 99/59 دلار است.

پرده پنجره مراکشی گلدار

این پرده ها می توانند برای پنجره یا در وسط یک فضای کاری استفاده شوند. آنها به عنوان تقسیم کننده اتاق مناسب هستند زیرا در صورت عدم استفاده می توان یک یا هر دو  را گره زد. ابعاد این پنل ها 82 اینچ در 41 اینچ و قیمت آنها 99/36 دلار است.

شیار پرده ای سقفی قابل انعطاف

اگر می خواهید فضایی را به شکل نامنظم تقسیم کنید، این محصول می تواند به شما کمک کند. آن روی سقف نصب شده و می تواند منحنی باشد تا شما بتوانید منطقه دقیق مورد نظر خود را بدست آورید. می توانید تقریباً با هر نوع پرده ای از آن استفاده کرد. طول آن 16 فوت است و 99/32دلار قیمت دارد.

چگونه می توان یک اتاق را به بهترین وجه تقسیم کرد؟

با تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید کدام قسمت از فضا را برای فضای کاری خود یا یک هدف دیگر جدا کنید، شروع کنید. اکنون می توانید تقسیم کننده فیزیکی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و بودجه شما باشد. تقسیم کننده تاشو (پاراوان) سنتی احتمالاً ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. با این وجود می توانید از وسایل دیگری مانند قفسه های کتاب استفاده کنید یا پرده هایی از سقف آویز کنید. از تزئیناتی مانند گیاهان اطراف تقسیم کننده ها استفاده کنید تا در طراحی های بزرگتر فضا یکپارچه تر به نظر برسد و فراموش نکنید که تقسیم کننده منتخب شما چگونه نور اتاق را مسدود می کند. در این صورت ممکن است برای ایجاد نور بهتر نیاز به تهیه چراغ های جدید باشد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()